پس‌لرزه عملیات‌های شهادت‌طلبانه؛ زنان صهیونیست هم به دنبال اخذ مجوز سلاح هستند

پس‌لرزه عملیات‌های شهادت‌طلبانه؛ زنان صهیونیست هم به دنبال اخذ مجوز سلاح هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی اذعان کردند که وضعیت امنیتی در این رژیم بسیار نامساعد بوده و همین مسئله باعث شده است روند اخذ مجوز سلاح در آن، به شدت صعودی شود.

رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد، مجوز اخذ سلاح فقط شامل مردان نیست، بلکه تعداد زنان یهودی که مجوز سلاح گرفته‌اند، از آغاز سال جاری میلادی، ۸۸ درصد افزایش یافته است. کما اینکه نیمی از این زنان، در شهرک‌های اسرائیلی اطراف کرانه باختری زندگی می‌کنند.

پیش از این هم صهیونیستها خبر داده بودند که قرار است دهها هزار شهرک‌نشین صهیونیست از بیم حملات فلسطینی‌ها مجوز حمل سلاح دریافت کنند که در مرحله اول ۱۷ هزار مجوز صادر خواهد شد.

بر اساس آمارهای صهیونیستها، از زمان روی کار آمدن کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت تا به امروز، ۵۱۰ زن، مجوز سلاح گرفته‌اند. در مقابل، ۲۷۰ زن هم در مدت مشابه سال گذشته، این اقدام را انجام داده بودند.

به گزارش این رادیو صهیونیستی، از بین ۵۱۰ زنی که مجوز سلاح دارند، ۴۲ درصد در شهرکهای صهیونیستی اطراف کرانه باختری زندگی می‌کنند. این افزایش مشهود، به خاطر ناامنی و افزایش عملیاتهای شهادتطلبانه در مناطق کرانه باختری و قدس اشغالی است.

همزمان با این مسئله، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم خواستار مسلح شدن هر چه بیشتر صهیونیستها شده است. وی ادعا کرده بود که هر شهروند اسرائیلی که سلاح دارد، هنگام خروج از منزل، باید سلاح با خود به همراه داشته باشد. وی پیش از این هم گفته بود که قصد دارد تعداد شهروندان اسرائیلی را که دارای مجوز سلاح هستند، افزایش دهد.

در فلسطین اشغالی، حدود ۱۵۰ هزار نفر مجوز سلاح دارند. این افراد، شامل نیروهای امنیتی یا نگهبانان نیستند. بن گویر گفته بود که با اجرایی شدن طرح وی، دهها هزار صهیونیست دیگر هم صاحب سلاح خواهند شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس