نجات دو نفر محبوس شده در زیر آوار ساختمانی در منطقه 19

نجات دو نفر محبوس شده در زیر آوار ساختمانی در منطقه 19

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۲۴ دقیقه ظهر امروز حادثه ریزش ساختمانی در شهرک احمدیه در اطراف محله خلازی به ما اعلام شد.

وی گفت: در حال حاضر 6 ایستگاه آتش نشانی، چندین دستگاه جرثقیل سنگین و لدر سنگین سازمانی در کنار عوامل ناجا، ستاد بحران و هلال احمر در محل حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه همه ساختمان‌های اطراف حادثه در حال ساخت هستند، عنوان کرد: چندین ساختمان در کنار همدیگر به یکباره ریزش کرده است که دلایل این اتفاق باید بررسی شود.

ملکی ادامه داد: در ابتدا به ما اعلام شد که در محل اصلی ریزش احتمالا چند نفر در زیر آوار محبوس هستند آمار درستی به ما اعلام نکردند؛ ما در بیست دقیقه ابتدای عملیات 2 نفر را به طور زنده از زیر آوار خارج کردیم و اکنون عملیات آواربرداری با توجه به تجربه‌ای که در حادثه پلاسکو و متروپل آبادان داریم در چندین نقطه با احتیاط کامل در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به اینکه در هیچکدام از ساختمان های این منطقه سکنه وجود ندارد، ابراز کرد: با توجه به وضعیت ساختمان‌های اطراف و عدم پایداری ـآن‌ها از مردم درخواست داریم که در این نقطه تجمع نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.