پیام معاون اول قوه قضائیه به خبرنگاران

پیام معاون اول قوه قضائیه به خبرنگاران

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در امر آگاهی بخشی، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:

«ن و القلم و ما یسطرون»

هفدهم مردادماه و روز خبرنگار، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان بی‌ادعایی است که با اخلاص و ایثار، وظیفه‏ی خطیر آگاهی بخشی و اطلاع‏‌رسانی را عهده دار هستند و در طی بیش از چهار‏دهه ا زعمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مثابه رزمندگان حقیقی جهاد تبیین در عرصه‏های مختلف، صادقانه خدمت کرده در این راه نورانی از بذل جان عزیزخود دریغ نکرده اند.
نقد منصفانه، امیدآفرینی و مقابله با هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی در ناامیدسازی و اختلاف افکنی میان مردم و مسؤولان از جمله رسالت‌های مهم خبرنگاران است که شایسته اهتمام روز افزون می‌باشد.

بی‌تردید خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در ارتقای تصویر رسانه‏‌ای قوه قضائیه و بهبود عملکرد آن و پشتیبانی از دستگاه قضا جهت تحقق مأموریت‌‏های این قوه دارند و ضرورت دارد همکاری دستگاه عدلیه با خبرنگاران و رسانه ها به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به تمامی این مجاهدان بی ادعا تبریک عرض می‏کنم و از خداوند متعال، توفیق روز افزون و سر بلندی آنان را مسألت دارم.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.