برگزاری نشست جدیدی طی یک‌ماه و نیم آینده درباره بحران اوکراین

برگزاری نشست جدیدی طی یک‌ماه و نیم آینده درباره بحران اوکراین

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «آندری یرماک» مدیر دفتر رئیسجمهوری اوکراین از برگزاری نشست جدیدی طی یک‌ماه و نیم آینده درباره بحران این کشور خبر داد.

مدیر دفتر رئیس جمهوری اوکراین افزود: «شرکت‌کنندگان در مذاکرات حول بحران اوکراین که طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته در در عربستان سعودی برگزار شد، توافق کردند که نشست دیگری با مشاوران سیاسی طی شش هفته آینده برگزار شود».

وی که در نشست مطبوعاتی در کی‌یف صحبت می‌کرد، افزود : «کشورهای شرکت‌کننده در نشست جده هیچ ابتکار صلح دیگری به جز طرح ارائه‌شده از سوی اوکراین را مورد بحث قرار ندادند».

یرماک همچنین تأکید کرد که همه شرکت‌کنندگان در نشست جده به طور کامل از استقلال و تمامیت ارضی اوکراین حمایت کردند.

وی با اذعان به این که شرکت‌کنندگان در این نشست در مورد برخی از نکات مطرح شده در طرح صلح اوکراین به توافق نرسیدند، در این‌باره جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

مدیر دفتر رئیس جمهوری اوکراین افزود: :به همین دلیل اجلاسی در پایان ماه جاری برگزار نخواهد شد» و در ادامه گفت که نکات اختلافی هنوز مورد بحث است و شرکت کنندگان در حال کار روی پیش‌نویس سند چارچوبی هستند که در نشست صلح آینده به تصویب کشورها خواهد رسید.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.