رسانه ابزاری قدرتمند و اثرگذار است

رسانه ابزاری قدرتمند و اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان زینعلی صبح سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در گلستان اظهار کرد: تحولات عظیمی با قلم در دنیای امروز اتفاق می‌افتد حتی انقلاب‌ها هم برخی مواقع به کمک رسانه اتفاق افتاده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان، افزود: در بسیاری از مواقع مشکلات و موانع از طریق طرح در رسانه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند در اذهان عمومی تأثیرگذار باشد، گفت: با ابزار رسانه تسخیر مغز، تفکر و اندیشه به راحتی امکان پذیر می‌شود.

زینعلی ضمن یادآوری اینکه ۲ بیمارستان و ۹ مرکز درمانی در استان داریم، اضافه کرد: ۶ درمانگاه در دولت سیزدهم ساخته شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان از خرید ۲ دستگاه MRI و تجهیز بیمارستان‌های تأمین اجتماعی به ۲۰۰ تخت خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاقات خوب در دولت فعلی انجام شده است.

زینعلی ضمن اعلام این نکته که طرف قرارداد سازمان اقشار تلاشگر، زحمتکش و کارگری هستند، افزود: این قشر همواره در کنار نظام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، اضافه کرد: ظرف یکسال گذشته، در استان ۱۱ میلیون مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی داشته‌ایم. به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان، در این مدت ۳ میلیون نفر خدمات رایگان از تأمین اجتماعی دریافت کردند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.