ربیعی : شناخت آنچنانی از تیم ملوان ندارم

ربیعی : شناخت آنچنانی از تیم ملوان ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، محمد ربیعی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نخستین دیدار تیم ذوب آهن مقابل تیم ملوان در انزلی اظهار کرد: روز خبرنگار را به همه شما عزیزان و تمامی خبرنگاران عزیز در اقصی نقاط کشور که زحمت می‌کشند و قلم توانمند و سلامتی دارند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در رسالتی که دارند، قدم‌های استوار و بزرگی را بردارند که قطعا همینطور خواهد بود.

وی در خصوص دیدار اول تیمش با ملوان گفت: خوشحالیم که دوباره در خدمت مردم عزیز خطه گیلان و شهر عزیز بندرانزلی هستیم، بازی اول است و هر ۲ تیم، تیم‌های نو و جدیدی هستند، از تیم ملوان شناخت آنچنانی ندارم و تنها شناخت نسبی از تفکرات سرمربی محترم آن تیم و بازیکنانی که بودند و جذب شدند، داریم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به ترکیب سنی تیمش افزود: خودمان هم، تیمی نسبتا تازه و جوان هستیم و سعی می‌کنیم تیم پویایی هم داشته باشیم مه این نیازمند صبوری است و زمان می‌برد تا به آن نقاط و شرایط آرمانی و بهتر خودش برسد.

به گفته ربیعی، هم ما و هم ملوان جزء تیم‌هایی بودیم که خیلی دیر پیش‌فصل را شروع کردیم و به هر حال زمان می‌برد که هر ۲ تیم به کیفیت مطلوب‌تری برسند و امیدواریم این اتفاق برای هر ۲ تیم در سریع‌تر زمان رخ بدهد.

وی درباره تاثیر شرایط آب و هوایی روی عملکرد تیمش بیان کرد: به هر حال این وقت سال شرایط آب و هوایی برای همه هست، ولی باید به هر حال باید بیاییم و بازی را انجام بدهیم. سعی می‌کنیم تمهیدات درستی را برای این قضیه داشته باشیم.

پایان پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس