هیئت انصار ولایت یزد، برگزیده دومین مهرواره کشوری «هوای نو» شد

هیئت انصار ولایت یزد، برگزیده دومین مهرواره کشوری «هوای نو» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ به نقل از روابط عمومی هیئت انصارولایت دارالعباده،‌ نشست‌های تخصصی هیئات و تشکل‌های دینی شاخص کشور در قالب دومین مهرواره هوای نو، ۱۴ تا ۱۶ مردادماه با شعار «در هوای نو هیئت، نفسی تازه کنیم» در تهران برگزار شد.

برگزیدگان سال هیئات و تشکل‌های دینی کشور در این نشست دو روزه با موضوع «نقش بانوان در آینده هیئت» در جلسات تخصصی و کارگاه‌های آموزشی مختلف به بررسی نقش بانوان در آینده هیئت پرداختند و و هیئت‌های موفق در حوزه بانوان، تجربیات، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در این زمینه را ارائه دادند.

هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در دو محور «ساختار و تشکیلات هیئت» و «هیئت و جهان اندیشی» برگزیده بخش نهاد هیئت، در چهار محور «هیئت، معنویت واخلاق»، «هیئت و خانواده»، «هیئت و شادی» و «هیئت و شهدا» شایسته تقدیر شناخته شد همچنین حجت‌الاسلام محمد مروستی‌زاده نیز برگزیده محور شاعر«نوحه‌سرایی و سرود» معرفی شد.

گفتنی است آئین اختتامیه دومین مهرواره هوای نو، بعدازظهر دوشنبه ۱۶ مردادماه با حضور برگزیدگان سال هیئات و تشکل‌های دینی کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد.

پایان پیام/د

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.