۷۱ نفر در ساری برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

 ۷۱ نفر در ساری برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند

محمدعلی نوبخت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پایان دومین روز، ۶۵ داوطلب مرد و ۶ داوطلب زن و در مجموع ۷۱ متقاضی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند.

نوبخت گفت: تاکنون ۷۱ نفر از شهرستان ساری وارد سامانه پنجره واحد وزارت کشور شده و پیش ثبت نام اولیه را به اتمام رسانده‌اند. ‎

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورود اظهار کرد: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دیروز ۱۶ مرداد ماه برگزار شد، تا پایان ساعت تعیین شده در دومین روز ۷۱ نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند که از این تعداد ۶۵ داوطلب مرد و ۶ داوطلب زن می‌باشند.

فرماندار شهرستان ساری اظهار کرد: ثبت نام تا ۵ روزه آینده همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

مقام عالی دولت در مرکز استان اظهار کرد: کد رهگیری پس از آن صادر خواهد شد که دستگاه‌های ۶ گانه بررسی کننده، مدارک ارائه شده را مورد تأیید قرار دهند فلذا متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده‌اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

نوبخت در ادامه افزود: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح شانزده مرداد آغاز شد و داوطلبان می‌توانند تا پایان جدول زمان بندی روز بیست و دوم مرداد برای ثبت نام به سامانه موردنظر وزارت کشور مراجعه و مدارک درخواستی مورد نیاز را بارگذاری کنند.

در استان مازندران تاکنون ۳۵۵ نفر پیش ثبت نام کردند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.