طرح امنیت محله‌محور باحضور مقتدرانه پلیس کرج به اجرا درآمد

طرح امنیت محله‌محور باحضور مقتدرانه پلیس کرج به اجرا درآمد

سرهنگ پیمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر برخورد پلیس با سارقان و فروشندگان مواد مخدر در محله‌های حاشیه نشین کرج، طرح امنیت محله محور با حضور پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای این طرح عوامل انتظامی شهرستان موفق به دستگیری ۱۰ خرده فروش و کشف دو کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی افزود: کشف سه خودرو و دو موتورسیکلت سرقتی و همچنین کشف ۱۹ دستگاه دوربین مداربسته سرقتی بخشی دیگر از توفیقات این طرح است.

فرمانده انتظامی کرج با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه آنها تقدیر و تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهند داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.