نیاز مردم شهر محمودآباد به پلیس راهنمایی و رانندگی

نیاز مردم شهر محمودآباد به پلیس راهنمایی و رانندگی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بهشتی مقدم بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین که در شهرداری محمودآباد برگزار شد اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر محمودآباد عدم استقرار پلیس راهور در این شهر است.

وی افزود: زیرساخت‌های استقرار پلیس راهور از جمله پاسگاه، کیوسک راهنمایی و همچنین یک خودرو در شهر از مدتها پیش توسط شهرداری تهیه شده ولی هنوز مردم در انتظار استقرار ثابت پلیس راهور هستند.

شهردار محمودآباد تصریح کرد: این زیرساخت‌ها به درخواست راهنمایی و رانندگی و با هدف استقرار کامل و دائمی راهور تهیه شده اما متأسفانه بعد از تهیه و آماده سازی این امکانات توسط شهرداری محمودآباد در دوره‌های مختلف، راهور اعلام کرده که به دلیل نداشتن چارت امکان استقرار دائمی راهور را ندارد.

وی ادامه داد: حل مشکلات ترافیکی این شهر نیازمند استقرار دائمی پلیس راهور است و امیدواریم با همراهی فراجای استان قزوین شاهد تحقق این نیاز مردم شهر که بیش از هر زمانی حس می‌شود باشیم.

توسعه شهر در گرو حل مشکل وقف است

بهشتی مقدم در ادامه با بیان اینکه توسعه شهر محمودآباد نمونه نیازمند حل مشکل وقف و اوقاف است، بیان کرد: ورود سرمایه گذار به این شهر نیازمند رفع معضل اوقاف است.

وی در پایان تاکید کرد: بدون شک تا زمانی که اوقاف و امور خیریه راه حل مناسب و با قابلیت اجرایی مناسب را برای رفع این مشکل اتخاد نکند همچنان شاهد گلایه‌های مردم از وضع موجود خواهیم بود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.