تصویب طرح توسعه مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در کارتابل شورای عالی مناطق آزاد

تصویب طرح توسعه مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در کارتابل شورای عالی مناطق آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه بسته های سرمایه گذاری و صادرات اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی جزو مناطق ویژه موفق در کشور به شمار می رود و همواره از سوی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، جزو مناطق الگو در کشور معرفی می شود.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با وجود اینکه عمر کوتاهی دارد و از سال ۹۳ شروع فعالیت کرده توانسته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند و بیش از ۶۰ همت سرمایه گذاری داشته باشد.

وی با بیان این که در زمینه زیر ساختی هم منطقه ویژه اقتصادی ۶ همت سرمایه گذاری داشته است، افزود: هدف و رسالت اصلی مناطق ویژه که اشتغالزایی و سرمایه گذاری و پشتیبانی از صادرات است توسط منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در کشور سرآمد است و حرفی برای گفتن دارد تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در حال حاضر طرح توسعه ای در نقطه مرزی دارد که توسط کمیته پژوهشی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تایید شده است و منتظر برگزاری جلسه شورای عالی برای تصویب است.

وی خواستار تسریع در برگزاری این جلسه شد و از پیگیری هایی که در این خصوص انجام گرفته،خبر داد.
پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.