به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، اسدالله تقی زاده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات در دست اجرا اظهار کرد: یکی از دغدغههای ما براساس بررسیها و آمارهای تهیه شده، این نکته است که مردم برای شکایات در حوزه درمان باید به کجا مراجعه کنند.
وی افزود: هزار مورد از شکایات مردمی، مربوط به حوزه دارو، قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری و مانند آن بوده است که برای رسیدگی یه این مهم، از جایگاه نظارتی استاندار تهران ورود کردیم تا درخواستهای مردم در این حوزه را ثبتکنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران اضافه کرد: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل عملکرد دستگاههای مربوطه در این زمینه بررسی میکنیم.
تقی زاده اضافه کرد: در سال قبل ٢ مدیر بیمارستان شهرستانهای تهران را بر اساس گزارشات واصل شده، عزل کردیم.
وی تصریح کرد: بر اساس آمار از سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال، بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران گفت: سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده است که ٣٨ تا ۴٠ درصد آن منتج به نتیجه شده است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
پایان پیام/
منبع: فارس