کیفرخواست پرونده فساد در شورای شهر مهاباد صادر شد

کیفرخواست پرونده فساد در شورای شهر مهاباد صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این زمینه افزود: با اطلاع از سو جریان در شورای شهر و سازمان همیاری شهرداری مهاباد، موضوع در دستور کار دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب مهاباد قرار گرفته و با انجام تحقیقات فنی متهمان شناسایی و ابعاد مختلف این فساد روشن شد.

وی ادامه داد: در روند تحقیقات بازپرسی مهاباد ۱۲ متهم شناسایی شد که ۲ نفر از آنها عضو شورای شهر و چهار نفر کارمند سازمان همیاری شهرداری مهاباد هستند که با پایان دادرسی بازپرسی مهاباد با استناد به مدارک و دلایل موجود همچون گزارش اداره اطلاعات، اسناد و مدارک جعل شده، اظهارات و اقاریر صریح متهمان و سایر دلایل موجود در پرونده بزه‌های ارتکابی توسط متهمان محرز و کیفرخواست آنان در خصوص ارتکاب جرایم متعددی همچون رشاء و ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع، انتقال مال غیر، قاچاق مشروبات الکلی، نگهداری اسلحه جنگی، جعل امضای مقام قضائی، شرب خمر، جعل و استفاده از سند مجعول واعمال نفوذ بر خلاف حق را صادر و به منظور رسیدگی به جرایم این افراد، پرونده به محاکم کیفری ارسال شد.

عتباتی تاکید کرد: مبارزه بی امان دستگاه قضائی استان با فساد از هر نوعی که باشد با قوت ادامه دارد و هیچ خط قرمزی در این خصوص وجود ندارد و هرکسی که جرم، تخلف و ترک فعلی انجام دهد و به واسطه آن موجب تضییع بیت المال و کسب مال از طریق نامشروع کند بدون در نظر گرفتن مقام و موقعیت آن برخورد قاطعی با وی صورت خواهد گرفت تا هیچ کس به خود اجازه تعرض و دست اندازی به حقوق مردم و بیت المال را ندهد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.