ادامه همکاری قرارگاه آبادانی سپاه و جهاد کشاورزی مازندران برای محرومیت‌زدایی

ادامه همکاری قرارگاه آبادانی سپاه و جهاد کشاورزی مازندران برای محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تفاهم‌نامه همکاری‌ قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان برای یک سال دیگر تمدید شد.

در راستای تفاهم‌نامه سال گذشته ۶ هزار و ۱۲۳ تن خوراک دام آماده ویژه مناطق محروم مازندران توسط سازمان جهاد کشاورزی استان تخصیص و توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سطح ۴۱۲ روستا جهت کمک به دامداران مناطق محروم توزیع شد.

رضا سلیمان‌نژاد جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در این باره گفت: با توجه به اینکه دامپروری در مناطق روستایی علاوه بر شغل و ایجاد سکونت دائم در روستا، به عنوان یک شیوه‌ی زندگی نیز مطرح است، گفت: محور فعالیت در کارگروه اشتغال و اقتصاد روستایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این خصوص با ایجاد تفاهم‌نامه و توافق با معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در یک همکاری مشترک در ۱۲ شهرستان که دارای دهستان‌های کمتر برخوردار بودند، مقدار ۶ هزار و ۱۲۳ تن خوراک دام آماده ویژه مناطق محروم استان مازندران در ۳۹ دهستان و ۴۱۲ روستای محروم استان توزیع شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.