تلاش شبانه‌روزی برای تأمین برق؛ کولرها را روی دور کند بگذارید+ فیلم

تلاش شبانه‌روزی برای تأمین برق؛ کولرها را روی دور کند بگذارید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: در ایام پیک مصرف برق، هیچ‌گونه خاموشی برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای بخش خانگی در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: در بخش صنعت، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مدیران صنایع، تنها یک روز جابه‌جایی استفاده از بار در هفته انجام شده و برخلاف سال‌های گذشته در مجموع سهم برق بخش مولد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اظهار اینکه اطلاع‌رسانی لازم به ادارات در زمینه مدیریت و کنترل مصرف برق صورت گرفته، خاطرنشان کرد: برای دستگاه‌های اجرایی پرمصرف، اخطارهای قطع برق صادر و متأسفانه تاکنون برق چند دستگاه پرمصرف قطع شده است.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: در بخش خانگی نیز مشترکانی که بیش از ۲.۵ برای الگوی اعلامی مصرف برق داشته‌اند، اخطار عدم رعایت الگو را دریافت کرده‌اند.

? می‌دانید اگر کولرها را روی دور کند بگذارید، چقدر صرفه‌جویی می‌شود؟

? صرفه‌جویی کنید و پاداش بگیرید

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.