هیچ واحد تولیدی در خوزستان نباید بسته باشد

هیچ واحد تولیدی در خوزستان نباید بسته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: صنایع پایین دستی شرکت‌های بزرگی همچون پتروشیمی، سلولزی و صنایع درآمدزا در استان باید توسعه یابد تا برای خوزستان ایجاد ثروت کنند؛ این اقدامات باعث می‌شود تا درآمد و اشتغال در خوزستان توسعه یابد و ثروت وارد زندگی مردم شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه در شهرک‌های صنعتی استان نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل باشد، افزود: باید از هر روشی برای برگشت به تولید واحدهای تولیدی راکد استفاده کرد و هیچ واحد تولیدی در استان نباید بسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های استان برای ساختن زندگی هر چه بهتر مردم قدم برداریم، گفت: جریانی که می‌تواند خوزستان را به ثبات برساند، تلاش شبانه روز مسئولان و مدیران استان است به همین دلیل باید با تمام قوا برای هر چه بهتر شدن زندگی مردم تلاش کرد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.