مسلمانان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهند

مسلمانان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا طالبی شب گذشته (۲۰ مرداد) در اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت بشر است، اظهار کرد: قرآن انسان را به کمال می‌رساند.

وی به موضوع عفاف و حجاب اشاره داشت و افزود: قرآن کریم به صراحت در خصوص این موضوع بیان و به آن تاکید کرده هر چند دشمن به دنبال اقدامات هنجارشکنانه در این حوزه بوده اما باید بدانیم یک مسلمان باید قرآن را سرمشق زندگی خود قرار دهد.

طالبی ادامه داد: افرادی که در زمین دشمن بازی می‌کنند بدانند که اسلام و مسلمانان نسبت به این مسائل هرگز کوتاه نخواهد آمد در نتیجه پیروی از امورات و دستورات اسلام را باید در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات شرکت مردم در سرنوشتشان می‌باشد، یادآور شد: امسال شاهد برگزاری دو انتخابات در کشور خواهیم بود و برای سرنوشت ساز بودن قطعاً باید در انتخابات شرکت کنیم.

طالبی با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: توجه به این موضوع بسیار دارای اهمیت بوده و هدف از قیام امام حسین علیه السلام احیای دین اسلام و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.