ثبت‌نام ۳۰ هزار مازندرانی در سامانه سماح

ثبت‌نام ۳۰ هزار مازندرانی در سامانه سماح

عباس اسماعیلی‌چپی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به گزارش آخرین وضعیت ثبت‌نامی استان مازندران در سامانه سماح، اظهار کرد: تا به امروز ۲۱ مرداد ماه تعداد آمار کل ثبت‌نام استان مازندران ۳۰هزار و ۳۹۱ نفر است که از این تعداد ۲۶هزار و ۳۲۱ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

وی با بیان اینکه از مجموع متقاضیان ۱۰هزار و ۵۹۴ نفر زن ۱۹هزار و ۹۲۱نفر مرد هستند، در خصوص کیفیت استقبال از بسته‌های بیمه‌ای، خاطرنشان کرد: ۲۳هزار و ۹۸۳ نفر بسته ۳۵ هزار تومانی، تعداد ۵هزار و ۵۸۸ نفر بسته سوم و ۹۴۴ نفر بسته دوم را انتخاب کردند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: در رابطه با استقبال متقاضیان از مرزها؛ مرز خروجی مهران ۲۶هزار و۹۵۳ نفر، مرز خسروی هزار و ۴۰۸ نفر، مرز هوایی هزار و ۲۴۴ نفر، مرز شلمچه ۵۴۹ نفر، مرز چذابه ۲۷۶ نفر، تمرچین ۳۴ نفر و باشماق ۲۹ نفر ثبت‌نامی داشت.

اسماعیلی‌ با اشاره به جزئیاتی از وسایل نقلیه ایاب ذهاب اعلام شده از سوی متقاضیان اربعین حسینی، اعلام کرد: در بخش اتوبوس ۱۳هزار و ۳۶۵ نفر، خودرو شخصی ۱۲هزار و ۲۰۹نفر، سایر هزار و ۲۴۵نفر، تاکسی ۸۱۳ نفر، قطار ۵۴۴ نفر، مینی‌بوس ۲۳۶ نفر، ون ۱۹۸ نفر، راهپیمایی فردی ۱۴۰ نفر و راهپیمایی گروهی ۸۶۲ نفر اعلام شد.

وی با بیان اینکه سامانه سماح هیچ مشکلی برای ثبت‌نام ندارد، عنوان کرد: چنانچه کسانی امکان دسترسی سیستمی به سامانه را به هر دلیلی ندارند، می‌توانند به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سراسر استان مراجعه و جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.