عکس| زندگی لاکچری مربی جورجینا در عربستان/ این دختر اسپانیایی در ظرف عسل افتاد!

ثریا آلوارز مربی فیتنس جورجینا

جورجینا رودریگس تا چند سال پیش بخش زیادی از شهرت خود را مدیون کریستیانو رونالدو بود. اما اکنون او توانسته با فعالیت‌های خود به یکی از مشهورترین و گران‌قیمت‌ترین مدل‌های جهان تبدیل شود.

این مدل آرژانتینی با نقل مکان به کشور عربستان، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی خود را گرفت و حالا با کمک سعودی‌های با بسیاری از برندهای مشهور دنیا و حتی عربستان همکاری می‌کند. او اکنون مجموعه تلویزیونی خود به نام « من جورجینا هستم» را در شبکه نت‌فلیکس دارد.

جالب است بدانید که جورجینا به همراه خود چند مربی خصوصی را نیز به عربستان آورده تا تمرینات بدنسازی، رقص، یوگا و… خود را در این کشور نیز ادامه دهد. یکی از این مربیان «ثریا آلوارز» اسپانیایی است.

مربی بدنسازی جورجینا رودریگس، به صورت روزانه با نامزد رونالدو تمریناتش را پیش می‌برد و به عنوان یک چهره مطرح دنیای پرورش‌اندام که از سال ۲۰۱۳ فعالیت‌ حرفه‌ای خود را آغاز کرده حالا در کشور عربستان اقامت دارد.

ثریال آلوارز، بیش از ۱۰۰هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و تصاویر فعالیت‌های ورزشی‌اش را آن‌جا به اشتراک می‌گذارد.

این مربی اسپانیایی اکنون به لطف خانواده کریسیتانو رونالدو و جورجینا رودریگس یک زندگی لاکچری را در کشور عربستان تجربه می‌کند.

این مطالب را هم ببینید و بخوانید:

  • سوتی خنده‌دار رونالدو در یک تبلیغ تجاری/ کلمه‌ای که تلفظش برای CR7 چالش شد! +ویدیو
  • عکس| رونمایی جدید و خاص جورجینا/ نامزد رونالدو با چرم تمساح، ست قرمز زد!
  • ۷ نکته جالب درباره کریس رونالدو که احتمالا نمی‌دانستید/ از ناراحتی قلبی و علاقه به خواننده خاص تا یک واحد درسی به نام کریستیانو در دانشگاه!

ثریا آلوارز

ثریا آلوارز مربی بدنسازی جورجینا

مربی فیتنس جورجینا رودریگس

مربی خصوصی جورجینا

منبع: خبرورزشی