دستگیری حسابدار دست کج در آران و بیدگل

دستگیری حسابدار دست کج در آران و بیدگل

به گزارش ایلنا از آران و بیدگل، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده با بیان اینکه مدیرعامل شرکت تولیدی در آران و بیدگل با اعتماد بی مورد به حسابدارخود زمینه سرقت از حساب خود را فراهم کرده بود تاکید کرد: حسابدار به تمامی اسناد و مهرهای شرکت دسترسی کامل داشته است.

وی افزود: حسابدار از حساب شرکت بیش از ۳۰۰میلیارد ریال برداشت کرده که پس از اعلام آن به پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل این شخص ظرف ۴۸ ساعت پس از فرار با دستور بازپرس در تهران شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۴میلیارد تومان از وجوه برداشت شده به حساب مالباخته برگشت شده و مابقی نیز در دست اقدام برای تحویل به شاکی است.

هاشمی زاده یاد آور شد: اطمینان مدیر عامل شرکت به این حسابدار به اندازه ایی بوده که علاوه بر برداشت ۳۰ میلیارد تومان، متوجه سرقت ۱۴ میلیارد تومان نشده بود و کارآگاهان پلیس پس از بررسی اسناد، آن را به وی اعلام کردند.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.