توسعه زیرساخت‌های سلامت از اولویت‌های استان بوشهر است

توسعه زیرساخت‌های سلامت از اولویت‌های استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر دوشنبه در بازدید از پنج پروژه درمانی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از اولویت‌های استان بوشهر است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: افزایش تخت‌های بیمارستانی و بهبود کیفیت خدمات درمانی مورد توجه و تاکید قرار دارد و از متولیان حوزه درمان انتظار دارم از همه ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره ببرند.

استاندار بوشهر با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) خاطر نشان کرد: بیمارستان مادر و کودک، با ۱۸۰ تخت مجهز و همچنین ۱۲ اتاق زایمان و ۶ اتاق عمل و ۱۴ تخت اقامتی مادران با اعتبار حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تا ۲ سال آینده این بیمارستان وارد مدار شود.

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان مرکز بیماری‌های خاص نیز با ۶۴ تخت مجهز و استاندارد با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست و تا کمتر از یکسال آینده وارد مدار می‌شود.

محمدی زاده تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در تکمیل پروژه‌های این حوزه اهتمام خاصی داشته باشیم.

استاندار بوشهر همچنین از بیمارستان قائم، درمانگاه فوق تخصصی سپاه و بیمارستان خصوصی بوشهر نیز بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی تاکید کرد.

منبع: مهر