پیش‌بینی باران و تگرگ در نی‌ریز فارس

پیش‌بینی باران و تگرگ در نی‌ریز فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از نی‌ریز، بهنام با بیان این مطلب گفت: طبق این پیش‌بینی، از 29 تیر تا یکشنبه یکم مرداد آسمان شهرستانهای نی‌ریز و بختگان نیمه ابری تا تمام ابری خواهد بود و با توجه به افزایش دما و رطوبت، احتمال رخداد پدیده همرفت و وقوع بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و بارش تگرگ به‌ویژه در مناطق کوهستانی و تفرجگاهی مانند پهنابه و بوخون، پلنگان، رودبال و… وجود دارد.

بهنام افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در صورتی که روزهای پنجشنبه و جمعه قصد تفریح و سفر به مناطق تفرجگاهی و کوهستانی دارند، از اتراق و پارک وسایل نقلیه خود در بستر و مجاورت رودخانه‌ها، مسیلها و خشکرودها جداً خودداری کنند.

وی افزود: همچنین دامداران از چرای دامهای خود در مسیر رودخانه‌های فصلی و خشکرودها اجتناب نموده و تدابیر لازم را جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی بکار گیرند.

گفتنی است سال گذشته در واپسین روزهای تیرماه، وقوع بارندگی تابستانی موجب راه افتادن سیل ناگهانی در تفرجگاه‌ها به ویژه منطقه رودبال حدفاصل استهبان و داراب شد و جان تعدادی از همشهریان را گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.