استقرار نیروهای شهرداری از استان های مختلف در مرز مهران

استقرار نیروهای شهرداری از استان های مختلف در مرز مهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، در دیدار با مشاور، مدیر بازرسی، مدیر مدیریت بحران غرب تهران، مدیر حراست و مدیران شهرداری منطقه ۵ با محوریت اربعین گفت: نیرو های شهرداری های معین مستقر در مرز مهران نقش موثری در رفت و روب و نظافت پایانه مرزی مهران به ویژه از پل زائر تا پایانه برکت و پایانه شهید قاسم سلیمانی در ایام اربعین را دارند.

وی افزود: با توجه به حضور هرساله شهرداری منطقه ۵ تهران و دیگر شهرداری‌های استان های معین در شهر مهران همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی اربعین خدمات خوبی به زائران ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه، خدمات شهرداری های منطقه ۵ و ۱۱ استان تهران در ایام اربعین سال گذشته به زائران حسینی چشمگیر بود، ادامه داد: انتظار هست که در اربعین امسال نیز با برنامه‌ریزی و تعامل با مسئولین منطقه همچون گذشته خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

هژبری خاطر نشان کرد: تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری‌ها با حوزه عمرانی و فرمانداری مهران صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر مهران و پایانه های مرزی همزمان با مراسم اربعین، خدمات رسانی بسیار دشوار خواهدشد و ضروری است باحضور به موقع و تنظیم شیفت بندی نیرو های شهرداری ها به همراه تجهیزات، نظافت مکان های یاد شده، شرایط زیارت راحت و بهداشتی را برای زائران فراهم کند.

هژبری گفت: لازم است در ایام اربعین سال جاری نیرو های شهرداری های مناطق ۵ و ۱۱ تهران، کرج، ساری، مرکزی و قزوین با شیفت بندی های مناسب خدمات رسانی مطلوبی از جمله جمع آوری زباله های واقع در مسیر شهر مهران و پل زائر تا پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی با ماشین های مخصوص و دپو در محل تعیین شده ارائه دهند.

معاون عمرانی استاندار گفت: یکی از ویژگی‌ های مهم تیم ‌های شهرداری ها این است که تا پایان روز اربعین، خدمات رسانی انجام داشته باشند و این نیروها تا پاکسازی کامل بخش هایی که مسئولیت نظافت آن را برعهده دارند، به فعالیت خود ادامه می هند.

همچنین در این دیدار مرتضی مرادی
معاون شهردار منطقه ۵ تهران نیز گفت: با تشکیل تیم های مختلف و با شیفت بندی و برنامه ریزی لازم، تلاش خواهیم کرد با توجه شرح وظایف تعیین شده فعالیت لازم در راه خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی انجام گیرد.

وی افزود: در پیاده روی امسال اربعین، شهرداری منطقه ۵، نظارت و رفت و روب بخشی هایی از مسیر تردد زائرین در مرز مهران را بر عهده خواهد گرفت که امیدواریم تا پایان این ایام، توفیق و افتخار خدمتگزاری به زائرین حسینی را با وضعیت مطلوب داشته باشیم.

پایان پیام /

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.