ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در قم

ساخت یکی از مجهزترین ایستگاه‌های آتش نشانی مادر کشور در قم

سید محمد حسین دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ساخت ایستگاه آتش نشانی مادر را یکی از پروژه‌های عمرانی مهم شهر دانست و اظهار کرد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۸ هزار متر مربع در حال اجرا است.

وی نیاز شهر را به ساختمان مرکزی آتش نشانی و سایت آموزشی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر آشیانه ایستگاه آتش نشانی مادر به مساحت ۱۶۹۰ متر مربع تکمیل شده و عددی برابر ۶0۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت ساختمان فرماندهی این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم بر تسریع اتمام پروژه تاکید کرد و گفت: مساحت اعیانی برج اداری این ایستگاه نیز حدود سه هزار مترمربع طراحی شده و در مجموع ایستگاه آتش نشانی مادر در مساحتی برابر 4700 مترمربع اجرا می‌شود و مابقی فضای باز برای ورزش، تمرین و آموزش در نظر گرفته شده است.

وی از آغاز عملیات عمرانی ساختمان فرماندهی خبر داد و گفت: در بودجه سال جاری 200 میلیارد ریال برای آغاز عملیات عمرانی تخصیص داده شده است.

دهناد در پایان مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای ایستگاه آتش‌نشانی مادر را بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: این پروژه یکی از پروژههای مهم شهر بوده که باید تا پایان سال آینده به بهره برداری رسیده و به مردم خدمت رسانی کند.

پایان پیام/78023

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.