فایل اجاره در محله کن آب رفت

فایل اجاره در محله کن آب رفت

اکوایران: به گفته یک مشاور املاک در محله کن، تعداد فایل‌های رهن و اجاره کاهش یافته است و جابه‌جایی کمتر صورت می‌گیرد، چراکه مستاجران ترجیح می‌دهند با موجر خود به توافق برسند تا که از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.

فایل اجاره در محله کن آب رفت

به گزارش اکوایران، محله کن در شمال غرب تهران و در در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان کوهسار و خیابان نظری و از جنوب با بزرگراه همت مجاورت دارد.یک واسطه‌گر ملکی در این محله با اشاره به افزایش دوبرابری رهن و اجاره خانه به اکوایران می‌گوید: در سال گذشته رهن واحدی که 200 میلیون تومان بود امسال 400 میلیون تومان و رهن واحدی که سال گذشته 400 میلیون تومان بود امسال 700 میلیون تومان است.

به گفته وی تعداد فایل‌های رهن و اجاره نیز کاهش یافته و جابه‌جایی کمتر صورت می‌گیرد چراکه مستاجران ترجیح می‌دهند با موجر خود به توافق برسند تا که از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.برای واحدی با 62 مترمربع زیربنا، 200 میلیون تومان رهن و 6 میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی 80 متری نیز، 300 میلیون تومان رهن و 4 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.رهن کامل واحدی80 متری، 600 میلیون تومان و رهن کامل واحدی 60 متری، 430 میلیون تومان است؛ آپارتمانی 105 متری نیز، با 500 میلیون تومان رهن و 15 میلیون تومان اجاره پیشنهاد شده است.

کن

در همین رابطه:

  • رهن و اجاره نجومی در محله قیطریه
  • چه کسی بر مسکن قیمت می گذارد؟
  • اجاره‌بهای واحدهای زیر همکف چند؟

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.