تلاش‌ها برای جلب رضایت باشگاه سایپا ادامه دارد

 تلاش‌ها برای جلب رضایت باشگاه سایپا ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: شیرینی صعود از لیگ برتر با شکایت‌ها و حواشی ایجاد شده برای تیم تلخ شد و کمترین میزان وقت را توانستیم برای مسائل فنی بگذاریم.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در رابطه با بازیکن جاعل افزود: تخلف اصلی از سوی بازیکن صورت گرفته و ما کوتاهی خود را در این رابطه قبول داریم.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه با همکاری مسئولین استان و همراهی مدیران باشگاه شهرداری همدان امیدواریم به زودی سه امتیاز منفی از این باشگاه پاک شود، تصریح کرد: مذاکراتی با باشگاه سایپا در حال انجام است و امیدواریم این تیم نیز رضایت دهد.

وی در پایان با بیان اینکه تا امروز حمایت مسئولین استان بسیار خوب بوده است، ادامه داد: این حمایت تنها برای امروز و روزهای خوب نباید باشد بلکه باید در روزهای سخت نیز همه در کنار تیم باشند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.