تثبیت بیش از ۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان

تثبیت بیش از ۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز چهارشنبه در حاشیه پانزدهمین کمیسیون رفع تداخلات جهاد کشاورزی لرستان، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم این طرح پایان بخشیدن به دغدغه‌های کشاورزان و سهولت بخشیدن به صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و بهبود تولیدات کشاورزی است.

وی افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد سرعت‌بخشیدن به انجام وظایف محوله در راستای اتمام امورات رفع تداخل اراضی زراعی و ملی است که هدف اصلی رسیدن به تعیین حقوق متقابل دولت و مردم و تثبیت مالکیت اشخاص بر مستثنیات و تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و کاهش پرونده‌های قضائی در حوزه زمین‌های زراعی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: در این کمیسیون تعداد ۱۴ پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر ۱۱ هزار و ۳۶۸ هکتار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت میزان بیش از چهارهزار و ۲۴۶ هکتار به‌عنوان اراضی غیر ملی و مستثنیات تثبیت شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.