پیش‌بینی وزش باد تند از عصر امروز در اردبیل

پیش‌بینی وزش باد تند از عصر امروز در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با تداوم شرایط پایدار جوی طی امروز و فردا، آسمان استان صاف بوده و در بعدازظهرها شاهد وزش باد گاهی تند خواهیم بود.

وی افزود: اما از روز جمعه به دلیل تقویت جریانات خزری، بر میزان ابرها افزوده شده و ضمن وزش باد خزری، کاهش چند درجه‌ای در بیشینه دمای هوا را تا اوایل هفته آینده انتظار داریم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، با گذر امواج ضعیف تراز میانی جو، رخداد مه و بارش پراکنده باران به ویژه در نوار شرقی استان گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق به ویژه در ارتفاعات احتمال می‌رود.

کوهی جلوگیری از آتش سوزی احتمالی در مزارع، مراتع و جنگل‌ها مراقبت‌های لازم را تاکید کرد و افزود: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.