ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر استفاده می‌شود

ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با بیان اینکه سمن‌ها بازوان قدرتمند و یاریگر دولت در حوزه‌های مختلف هستند، اظهار داشت: همچنین از تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد استان که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به ویژه در بخش ازدواج آسان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثر و جهادی برداشته‌اند قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات سمن‌ها را به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد، افزود: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان باید در راستای کمک در بخش‌های فرهنگی و کنترل آسیب‌های اجتماعی از سازمان‌های مردم نهاد در استان حمایت کنند.

پورات گفت: در هفته جاری اولین تشکل روستایی استان در روستای سالم آباد شهرستان تنگستان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته تعداد ۱۷ روستا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد به ثبت تاریخ شفاهی روستا پرداخته و در این راستا برنامه‌های آموزشی به منظور توانمندسازی زنان و کودکان و همچنین حرفه آموزی، بازی‌های بومی و محلی در سطح روستاها در قالب این طرح اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز و با همکاری خیرین، مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری‌های غیر واگیر در مرکز استان در حال احداث است که با اجرای آن میزان تاب آوری و توانایی سازگاری به همراه حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.