عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره): تشکل «حدیت زندگی» راه اندازی شود

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره): تشکل «حدیت زندگی» راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،حجت الاسلام و المسلمین احمد ابوترابی، عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاحیه سومین دوره راهنمای خانواده «حدیث زندگی» در بیرجند اظهار داشت: هدف ما طرح این است که فعالان این حوزه با دید مستقیم وارد بحث شوند و هدف این است که تنها به مشاوره های فردی بپردازیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اجرای این دوره ها تحول در مباحث خانواده است، گفت: یک نوع کار تخصصی است و می دانید که خانواده موضوعات مختلفی را شامل می شود و اکثر مباحث در این طرح به صورت مجازی ارائه خواهد شد.

وی در خصوص عناوین کلاس های سومین دوره راهنمای خانواده «حدیث زندگی» عنوان کرد: در این دوره به مباحثی از جمله جامعه شناسی خانواده، آسیب شناسی روانی، اصول و فنون مشاوره و مباحث آمادگی پیش از ازدواج و حقوق فقهی و اخلاقی پرداخته خواهد شد.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره)ادامه داد: پرداختن به مباحث آشنایی با حل تعارضات و اختلافات خانواده و اصول فرزندپروری و تربیت نوجوان و تربیت معنوی فرزندان و دین مداری در خانواده و کنترل هیجانات و آسیب شناسی پیمان شکنی و فضای مجازی و خانواده در دستور کار است.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان اینکه استادان حاضر در این دوره مباحث علمی و دینی را پشت سر گذاشته اند افزود: تا حدودی همه استادان دکترای رسمی وزارت علوم را دارند و امیدواریم همکاری ها در این زمینه افزایش پیدا کند.

وی در پایان عنوان کرد: باید مباحث خانواده را توسعه دهیم و جامعه نگر کنیم و به سمت تشکیل و راه اندازی تشکل در این زمینه حرکت کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.