گوشی وان‌پلاس Ace 2 پرو با ورژن اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

وان‌پلاس از گوشی هوشمند جدید خود با نام وان‌پلاس Ace 2 پرو به‌طور رسمی در بازار چین رونمایی کرد. کمپانی سازنده از این گوشی تحت عنوان یک قاتل پرچمدار یاد نکرده است؛ بلکه برای توصیف آن از عبارت “سرآمد گوشی‌های هوشمند اندرویدی” استفاده کرده است.

البته منظور وان‌پلاس از به‌کارگیری کلمه “سرآمد”، ارائه عملکرد برتر در مقطع زمانی فعلی است؛ اما به‌طور کلی این عبارت، ماهیت محصول را به شکلی مناسب توصیف می‌کند. وان‌پلاس Ace 2 پرو نسبت به قیمت‌‌ خود عملکرد بسیار مناسبی داشته و حتی شاید کارآیی آن از ردمی K60 اولترا نیز بیش‌تر باشد.

وان‌پلاس Ace 2 پرو بر پایه ورژن اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام ساخته شده است. این تراشه در تست بنچمارک AnTuTu امتیاز 1.73 میلیون را کسب کرده است.

وان‌پلاس به منظور خنک نگه داشتن سیستم تراشه از یک محفظه بخار بسیار بزرگ با مساحت 9140 میلی‌متر مربع در سایز 2 بهره گرفته است. در نتیجه اندازه محفظه بخار تقریبا 2 برابر نمونه به‌کارگیری شده در ردمی K60 اولترا است.

وان‌پلاس Ace 2 پرو به‌عنوان یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ معرفی شده است. برای مثال این گوشی مجهز به موتوری تحت عنوان Super Frame Super Picture Engine است. این موتور به‌صورت اختصاصی برای دستگاه وان‌پلاس طراحی شده و نرخ فریم بازی‌ها را تا حداکثر 120 هرتز افزایش می‌دهد.

همچنین توسعه موتور لرزشی برای این گوشی هوشمند 8 ماه زمان برده است. در نتیجه دستگاه حین اجرای ژانرهای مختلف بازی، بازخوردهای لرزشی مناسبی را ارائه می‌دهد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ 150 واتی پشتیبانی نموده و این دستگاه ظرف مدت 17 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

وان‌پلاس Ace 2 پرو مجهز به یک نمایشگر خمیده پیشرفته ساخت شرکت BOE با نام +OLED Q9 است. این نمایشگر از طول قطر 6.74 اینچ، رزولوشن 2772×1240 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1600 شمع بر مترمربع و سیستم تنظیم مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 2160 هرتز برخوردار است.

دوربین جلویی گوشی از سنسور 16 مگاپیکسلی Samsung S5K3P9 استفاده می‌کند. دوربین اصلی تعبیه شده روی پنل پشتی مجهز به سنسور IMX890 ساخت شرکت سونی همراه با سیستم تثبیت‌کننده اپتیکی (OIS) است. لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی با حسگر OmniVision OV02B سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند.

پیش‌فروش وان‌پلاس Ace 2 پرو در کشور چین هم‌اکنون آغاز شده است. فروش فراگیر این گوشی از روز 23 آگوست (1 شهریور ماه) شروع می‌شود. این محصول با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه روانه بازار خواهد شد.

مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 410 دلار قیمت‌‌گذاری شده‌ است. مدل میانی با 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 465 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. نهایتا برترین مدل با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز 550 دلار قیمت‌گذاری شده است.

بدین‌ترتیب وان‌پلاس Ace 2 پرو در مقایسه با ردمی K60 اولترا 50 دلار گران‌تر است. اما در عین‌حال بایستی به این واقعیت نیز توجه داشت که هزینه تامین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام نسبت به تراشه Dimensity 9200 ساخت شرکت مدیاتک بیش‌تر است.

نوشته گوشی وان‌پلاس Ace 2 پرو با ورژن اورکلاک شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.