کلوب| استقلال هوشیارانه برد

کلوب| استقلال هوشیارانه برد

دراین دیدار ملوان صاحب یک پنالتی شد که حسینی توانست به خوبی توپ را مهار کند و بعد از آن آبی پوشان بازی را دست گرفتند و حملاتی را طراحی کردند اما به ثمر ننشست.

جواد نکونام در این دیدار هوشیارانه بازی را جلو برد و با تعویض های خود توپ و میدان را اداره کرد و در دقیقه ۸۰ استقلال به آنچه می خواست رسید و بازی را برد و سه امتیاز را در آزادی مال خود کرد.

این نشان دهنده این است که تیم جواد نکونام با تمام مشکلات و حاشیه ها در بیرون زمین اما در داخل زمین از تمرکز کافی برخوردار است و نکونام باید همین روند را ادامه دهد و نگذارد تیم کیفیت خود را از دست بدهد.

آبی ها بردن را دوست دارند و این برای هواداران امیدوارکننده است که تیم هر طور شده نتیجه مورد نظر را کسب می کند و باید گفت هفته به هفته تیم بهتر و زهردار تر خواهد شد.

حالا دیگر سایر تیم باید از این استقلال بترسند. تیمی که با کوهی از مشکلات و حواشی، کارش را درون زمین بلد است و این را در دو هفته ابتدایی لیگ به خوبی نشان داده است.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.