استاندار آذربایجان‌غربی: آماده میزبانی مسابقات والیبال آسیایی هستیم

استاندار آذربایجان‌غربی: آماده میزبانی مسابقات والیبال آسیایی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان در جلسه هماهنگی کمیته کنترل و اجرایی بیست و دومین مسابقات قهرمانی والیبال آسیا اظهار داشت: والیبال ورزش اول این استان بوده و آذربایجان‌غربی به عنوان پایتخت والیبال آسیا مشهور است و امیدوارم میزبان خوبی برای مهمانان باشیم.
وی افزود: آذربایجان غربی و ارومیه، رنگین کمان اقوام و ادیان بوده و ترکیب متنوعی از لحاظ قومیتی دارند.

معتمدیان همچنین با ابراز امیدواری برای ثبت خاطره‌ای شیرین از حضور میهمانان داخلی و خارجی در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه شهر ارومیه بسیار به والیبال علاقمند بوده و والیبال در این استان ۱۲۰ سال سابقه دارد.
استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اکثر کاپیتان های والیبال ایران از این استان بوده و در دوره های مختلف پنجاه درصد ترکیب تیم ملی والیبال متعلق به ارومیه بوده است، افزود: کسب افتخارات متعدد والیبال آذربایجان‌غربی در رده های سنی زیر ۱۶، ۱۹ و ۲۱ سال، نشان از ظرفیت‌ خوب والیبال این استان دارد.

در ادامه رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان ورزش آذربایجان‌غربی، گفت: از تلاش و نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی برای میزبانی این مسابقات در ارومیه قدردانی می‌کنم.
داورزنی با اشاره به اینکه مردم ارومیه عاشق والیبال بوده و این ورزش جایگاه ویژه ای در میان خانواده‌ها دارد، افزود: امیدوارم در این یک هفته، ورزشکاران و کادر فنی تیم ها از اقامت خود در ارومیه لذت ببرند.

در این جلسه همچنین دبیر فدراسیون والیبال آسیا نیز با قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات، گفت: امیدواریم مسابقاتی جذاب را در ارومیه پایتخت والیبال آسیا شاهد باشیم.
کیانی بنگ‌ همچنین از استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرده و افزود: این مهم ترین مسابقات والیبال آسیا بوده و به دلیل انتخابی قهرمانی جهان برای سال ۲۰۲۵ میلادی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.