امنیت حرف اول و افتخار نظام است

امنیت حرف اول و افتخار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام حسین دیانی امام جمعه سمیرم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه افتخار امت رسول اکرم است که در امت‌های قبلی نبوده است و آنچه امت رسول اکرم را بر دیگر امت‌ها افضلیت می‌بخشد، عاشورا است.

وی با اشاره به حادثه شاهچراغ افزود: وقتی ما ملت امام حسین(ع) باشیم برای بار دوم وقتی به حرم شاهچراغ حمله می‌شود بچه‌هایی که محبت امام حسین(ع) را در سینه دارند و یک خادم بسیار ساده در حرم شاهچراغ کاری می‌کند کارستان؛ ما ملت امام حسینیم یعنی این، می‌ایستند و با تمام وجود حمله می‌کنند و خبیث را از پا در‌ می‌آورند.

دیانی تصریح کرد: همین داعشی که در حوزه نظامی مردم را در اهواز به خاک و خون کشید و به مجلس حمله کرد و امروز برای بار دوم به شاهچراغ حمله می‌کند، چون شیراز مذهب‌های مختلف کنار هم هستند و همه در کنار هم زندگی می‌کنند.

امام جمعه سمیرم عنوان کرد: این‌ها می‌دانند که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر را می‌کشد لذا با حمله‌های سریع و ناچیز می‌خواهند جبران کنند، حمله‌هایی که ما بگوییم خادم جلوی حملات را گرفت و این یعنی افتضاح برای رژیم صهیونیستی، اصل کار نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

وی گفت: دولت سیزدهم در بحث آزاد کردن پول‌های بلوکه شده در دنیا خیلی موفق بود وقتی این کار انجام می‌شود باید عملیاتی انجام شود که رسانه‌‌‌ها حواس‌شان پرت شود برای همین شروع به حملات می‌کنند.

دیانی بیان کرد: ما در سایه امنیت به همه جا می‌رسیم و امنیت حرف اول و افتخار نظام ما است اگر امنیت نباشد هیچ چیز نیست.

امام جمعه سمیرم خاطرنشان کرد: مسؤولان با همدلی و هم‌فکری مشکلات مردم را حل کنند تا خدمتگزار خوبی برای مردم این شهرستان باشیم و گره‌ای از کار مردم بگشاییم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ع

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.