به قدرت بدنی چین باختیم/فرصت صعود داریم

به قدرت بدنی چین باختیم/فرصت صعود داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جیئانگ جیه ظهر شنبه بعد از پایان بازی چین و تایلند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بدشانسی تیمی و باخت به چین افزود: باخت در بازی نخست ایرادی ندارد، هرچند نتوانستیم عملکرد اصلی خود را به نمایش بگذاریم ولی نمایشی درخشان و با کیفیتی داشتیم.

وی افزود: قدرت بدنی چینی‌ها بالاتر بود و به همین دلیل اندونزی را شکست دادند، با این حال فرصت صعود داریم و می‌توانیم با شکست قزاقستان صعود کنیم.

هرناندا زولفی کاپیتان اندونزی هم گفت: بازی بسیار خوبی برگزار کردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکردی به مراتب بهتر از این مسابقه به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص شانس صعود تیمش گفت: البته که شانس برد مقابل قزاقستان را داریم و هدفمان صعود است و فردا به این هدف خواهیم رسید.

بیست‌و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (شنبه ۲۸ مرداد) آغاز شد و تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۷ تیم ادامه دارد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.