دشمن فرهنگ را هدف قرار داده است

دشمن فرهنگ را هدف قرار داده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد شامگاه جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی اردستان، اظهار داشت: امروزه دشمنی که دشمنان با عالم اسلام، انجام می‌دهند انحراف فکرهاست و با گذشته تفاوت دارد، دشمنان اقداماتی نظیر تحریم اقتصادی را انجام می‌دهند و می‌خواهند امنیتی را که با خون شهدا ایجاد شده، برهم زنند.

وی افزود: دشمن در سنگرهای مختلف به این ملت حسینی حمله می‌کند اما این نقطه عطفی که امروز دشمن بر روی آن دست گذشته انحراف فکری و هدف قرار دادن فرهنگ است چون می‌داند که فرهنگ بسیار مهم است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدایی که در راه انقلاب به شهادت رسیدند، از جان خود گذشتند برای ملت امام حسین (ع) و شهدا در وصیت‌نامه های خود بر فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب و نظایر آن تاکید می‌کنند.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: سال‌ها از قیام امام حسین می‌گذرد آیا نام یزدیان به خوبی یاد می‌شود یا نام حسین و اصحاب حسین، و این نشان دهنده عزت است که خداوند به اینان داده، قیام امام حسین جاری است و تمام نشده و تا قیام امام زمان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امام زمان برای خونخواهی امام حسین و در امتداد قیام عاشورا ظهور خواهد کرد، امروزه دشمنان می‌خواهند فکر و اندیشه انسان‌ها را عوض کند بنابراین باید مراقب بود تا فکر و اندیشه انسان دچار وسوسه‌های دشمنان نشود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.