اختصاص 123 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین

اختصاص 123 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین

حمید سلمانیان، رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌.گو با فارس اظهار کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

رئیس حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین زنجان به صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو این کمیته انجام شده است، افزود: بررسی ظرفیت و لیست ناوگان زیر پوشش شرکت‌ها و موسسات اتوبوسرانی به تفکیک انجام شده و چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابه‌جایی، نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان توسط مدیران فنی شرکت‌ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، گفت: جابه‌جایی ایمن زائران اولویت اول این اداره‌ کل است.

سلمانیان خاطرنشان کرد: ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۳۸ شرکت حمل و نقل، ۳ پایانه مسافربری در شهرستان‌های زنجان، ابهر-قیدار و خدابنده، ۱۳۵ ناوگان اتوبوسرانی، ۳۴۵ دستگاه ناوگان مینی‌بوس و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سواری کرایه است.

پایان پیام/73002

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.