لباس جالب پپ گواردیولا برای ادای احترام به کارلو ماتزونه فقید / عکس

امشب پس از پیروزی منچسترسیتی مقابل نیوکاسل، پپ گواردیولا با یک تی شرت جالب مقابل دوربین ها برای مصاحبه حاضر شد.

داستان این تصویر مفصل است. زمانی که پپ گواردیولا در برشا بازی می کرد، هم تیمی روبرتو باجو و شاگرد کارلو ماتزونه بود. در یک بازی جنجالی و به یاد ماندنی بین آتالانتا و برشا، زمانی که آتالانتا جلو افتاده بود، هواداران این تیم به مادر کارلو ماتزونه و شهر رم، محل زادگاه او توهین های سنگینی کردند. در آن بازی روبرتو باجو هت تریک کرد و برشا را به بازی برگرداند. زمانی که گل سوم باجو در دقایق اضافه به ثمر رسید، ماتزونه سرمربی برشا، دیوانه وار به سمت هواداران آتالانتا دوید و مقابل آنها به شادی پرداخت. پس از آنکه شادی اش مقابل هواداران آتالانتا به پایان رسید، رو به کولینا، داور اسطوره ای آن بازی کرد و گفت: “خودم به بیرون می روم”. او 5 بازی از همراهی برشا محروم شد اما گفت ارزشش را داشت!

بیشتر بخوانید:

انتقام کارلو ماتزونه از هواداران آتالانتا؛ همه تقصیرها بر گردن روبرتو باجو بود!کارلو ماتزونه اسطوره آاس رم در 86 سالگی درگذشت منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.