پرسپولیس برای ستاره ملی پوش چقدر هزینه می کند؟

یحیی گل محمدی بالاخره برای جذب یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید موافقت کرد و مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته مذاکره جدی و فشرده ای برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داده است. با توجه به علاقه یاسین برای پرسپولیسی شدن و بازی برای تیم موردعلاقه اش، پرسپولیس کار سختی برای به خدمت گرفتن این بازیکن نخواهد داشت و انتظار می رود به زودی این بازیکن برای عقد قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس شود.

شنیده ها حاکی از آن است که مبلغی که پرسپولیسی ها برای جذب سلمانی پیشنهاد دادند، کمتر از ۱۰ میلیارد تومان است و باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی زیاد و همچنین الزام برای رعایت قانون سقف بودجه نمی تواند بیشتر از این مبلغ برای سلمانی هزینه کند. همین حالا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که بازیکنان مطرحی هم هستند، قراردادی بین ۷ تا ۱۰ میلیارد برای این فصل دارند و ستاره های فیکس این تیم که ملی پوش محسوب می شوند، پایه قراردادشان چیزی حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیارد است که البته آپشن هایی هم به این مبلغ اضافه خواهد شد.

خود سلمانی دوست دارد پرسپولیسی شود و البته خواهان دریافت مبلغ بالاتری برای حضور در پرسپولیس شده است. با این وجود به نظر نمی رسد مشکلی در راه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس وجود داشته باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد،کاپیتان آینده دار تیم ملی امید به زودی با پرسپولیس قرارداد می بندد و در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.