توسعه تجارت الکترونیک اولویت جدی شرکت پست استان یزد است

توسعه تجارت الکترونیک اولویت جدی شرکت پست استان یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمیدرضا آقاجانی پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان سرپرست پست استان یزد، با بیان این‌که سه برنامه مهم در دستور کار مدیریت جدید این سازمان است، اظهار کرد: توسعه تجارت الکترونیک با نگاه ویژه به رونق کسب و کارهای خرد، صنایع دستی و تولیدات بومی است از جمله اولویت‌های سازمانی پست استان یزد در دوره جدید است.

وی اجرای «طرح جینف(ساماندهی آدرس و نشانی‌های پستی )» و ارائه «خدمات نیابتی» از دیگر اولویت‌های اجرایی شرکت پست استان یزد است، افزود: جینف از جمله طرح‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی است که متأسفانه تاکنون آن طور که باید اجرایی نشده است.

سرپرست پست استان یزد مشارکت اصحاب رسانه را عاملی جدی برای پیشرفت سازمانی و خدماتی دستگاه‌ها دانست و گفت: مردم بهترین هستند برای قضاوت خدمات به شرط این‌که با همکاری خبرنگاران در جریان عملکردها قرار بگیرند.

آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود کمبود نیروی انسانی را از جمله دغدغه‌های شرکت پست استان یزد عنوان و تصریح کرد: شرکت پست استان یزد آمادگی جذب نیروی پیمانکاری را در حوزه توزیع دارد.

وی با بیان این‌که در حوزه توزیع بسته شرکت پست استان یزد ۱۲ نیرو کمبود دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجوز بکارگیری نیروی نامه رسان به صورت پیمانکاری را گرفته و در حال تکمیل ظرفیت خود است.

سرپرست پست استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۸۷ نامه‌رسان دولتی و ۲۴ نامه رسان شرکتی در این استان فعالیت دارند، هر نامه رسان از مبداء اداره پست روزانه به ۱۰۰ آدرس پستی مراجعه می‌کند.

آقاجانی توسعه مدیریت سازمانی را یکی دیگر از اولویت‌های شرکت پست در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: پست استان یزد آمادگی کامل دارد که با همکاری گمرک حوزه تجارت بین‌المللی در حوزه تجارت الکترونیک را راه‌اندازی و تقویت کند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر ۲۰۱ واحد پستی خصوصی و دولتی در استان یزد فعالیت دارند و از این تعداد ۱۷ مورد دولتی و مابقی خصوصی هستند، اظهار کرد: روزانه ۱۱ هزار مرسوله وارد استان یزد می‌شود که ۸۰ درصد آن در شهر یزد توزیع می‌شود.

پایان پیام/الف

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.