اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت

اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست با رئیس هیئت فوتبال، پیشکسوتان و مدیران باشگاه‌های فوتبال شهرستان دیلم با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با بیان اینکه در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فعالیت‌های عمرانی مناسبی در سطح این شهرستان آغاز شده است، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی جز شهرستان‌هایی هستیم که اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص داده‌ایم.

فرماندار دیلم اضافه کرد: مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم با نگاه ویژه به ورزش و حمایت از جوانان فوتبال دوست این شهرستان زمینه شناسایی استعدادهای بالقوه شهرستان و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم سازد.

اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت

وی گفت: شهرستان دیلم علاوه بر مسئولان ورزش دوست و علاقمند به توسعه فوتبال، پتانسیل‌های خوبی نیز از نظر نیروی انسانی و همچنین زیرساخت و امکانات ورزشی دارد که امیدواریم با ادامه این روند و رفع موانع و مشکلات این قشر در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشی این شهرستان باشیم.

اسدی ادامه داد: دولت سیزدهم که رویکردی مردمی دارد با هدف اجرای عدالت به دنبال رفع کاستی‌ها و نواقص در همه زمینه‌ها بویژه در حوزه ورزش و جوانان است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.