نمایشگر گلکسی زد فلیپ 5 بهتر از صفحه نمایش پرچمداران آیفون و خود سامسونگ است!

نتایج تست‌های انجام شده توسط وبسایت DxOMark نشان می‌دهند که دوربین گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار بوده و عملکردی همتراز با آیفون 12 پرو اپل ارائه می‌دهد. اکنون مشخص شده که نمایشگر گوشی تاشو جدید سامسونگ در مقایسه با سایر رقبا حتی عملکردی بهتر نیز ارائه می‌دهد.

کارشناسان DxOMark پس از بررسی نمایشگر گوشی جدید سامسونگ، امتیاز 149 را برای آن در نظر گرفتند. این رقم نشان‌دهنده دومین امتیاز چشمگیر در رتبه‌بندی DxOMark است. به بیان دقیق‌تر تنها گوگل پیکسل فولد و آنر مجیک 5 پرو با کسب امتیاز 151 عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهند.

امتیاز 149 کسب شده توسط سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 مشابه با امتیاز نمایشگر گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن 2640×1080 پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

این مطلب را نیز بخوانید: لیست قیمت گوشی‌‌های سامسونگ در بازار ایران این مطلب را نیز بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف

کارشناسان وبسایت DxOMark در بررسی‌های خود، حداکثر میزان روشنایی نمایشگر این گوشی هوشمند را معادل 1329 شمع بر مترمربع برآورد کردند. این رقم در مقایسه با مدل سال گذشته کمی افزایش یافته و بالغ بر 2 برابر بیش‌تر از نمایشگر اوپو فایند N2 فلیپ است.

نوشته نمایشگر گلکسی زد فلیپ 5 بهتر از صفحه نمایش پرچمداران آیفون و خود سامسونگ است! اولین بار در منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.