گل‌محمدی هم از عملکرد پرسپولیس راضی نیست/ روی دو حادثه پیروز شدند

گل‌محمدی هم از عملکرد پرسپولیس راضی نیست/ روی دو حادثه پیروز شدند

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رهبری‌فرد امروز دوشنبه با اشاره به عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: با توجه به این که پرسپولیس شاکله اصلی تیمش را نسبت به فصل قبل حفظ کرده باید عملکرد بهتری داشته باشد و با قدرت تر لیگ را شروع می کرد.

وی ادامه داد: این تیم برابر تراکتور یک نیمه دفاع کرد و روی اشتباه دروازه بان حریف به گل رسید. ضمن این که در دیدار برابر آلومینیوم هم خوب نبود و در این دو بازی روی دو حادثه به گل رسید و برنده شد.

مدافع سابق سرخپوشان با تاکید بر این که انتقاد سالم و سازنده می تواند به بهتر شدن شرایط کمک کند گفت: ما نمی توانیم به خودمان دروغ بگوییم. پرسپولیس در دو بازی ابتدای فصل خوب نبوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بهروز رهبری فرد با بیان این که قهرمان شدن در این فصل برای تیم ها سخت است گفت: هر تیمی که می خواهد قهرمان شود باید سخت کار کند و تلاش زیادی داشته باشد تا امتیازات را جمع کند.

وی خط حمله را ضعف بزرگ پرسپولیس عنوان کرد و ادامه داد: برگشتن عیسی آل کثیر به این تیم اشتباه است. این تصمیم نه به نفع تیم است و نه به نفع خود بازیکن. این مشکل باید در فصل نقل و انتقالات حل می شد.

بهروز رهبری فرد که یکی از دوستان صمیمی مهدی هاشمی نسب در دوران فوتبالش بود در مورد حضور وی در کادر فنی استقلال گفت: برای هاشمی نسب خوشحال شدم. حیف است که چهره هایی مثل او در فوتبتال نباشند. برخی چهره ها برای مردم خاطره ساز هستند. با حضور این چهره ها تب و تاب فوتبال بالا می رود و همیشه باید باشند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.