جذب دانشجوی دکترای مدیریت دولتی در دانشگاه پیام نور ساوه

جذب دانشجوی دکترای مدیریت دولتی در دانشگاه پیام نور ساوه

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بیات ظهر دوشنبه در نشست خبری که در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد، افزود: هم اکنون حدود ۲ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با ۲۷ رشته در مقطع کارشناسی و۱۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به زیرساخت‌های الکترونیکی غنی دانشگاه پیام نور ادامه داد: قبل از شیوع کرونا، شیوه آموزش دانشگاه به صورت نیمه حضوری و الکترونیکی بود، اما بعد از شیوع بیماری و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان، آموزش و برگزاری آزمون‌ها به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی درآمده است و برخلاف سایر دانشگاه‌ها خللی در آموزش ایجاد نشده است

بیات یادآور شد: این شیوه آموزشی همچنین به دانشجویان این امکان را می‌دهد که بتوانند در کنار تحصیل بی دغدغه شغلی داشته باشند و یا شاغلین در کنار کار به تحصیل خود ادامه دهند.

وی دانشجویان، اساتید و کارمندان اداری دانشگاه پیام نور را افرادی فرهیخته، متعهد و مسئولیت پذیر دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور تاکنون در تمامی مأموریت‌های خود سربلند بوده است.

بیات افزود: دانشگاه پیام نور جز ۲۵ دانشگاه برتر کشور است و هم اکنون قریب به ۴۰۰ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز در سطح کشور مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور ساوه تصریح کرد: زیر ساخت‌ها برای تحصیل در مقطع دکترا در رشته مدیریت دولتی در دانشگاه پیام نور ساوه مهیا است و تحقق این مهم نیازمند پیگیری مسئولین شهرستان در وزارت علوم است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.