معاون استاندار سمنان: فرمانداری دامغان مقابله با سالک را در اولویت قرار دهد

معاون استاندار سمنان: فرمانداری دامغان مقابله با سالک را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم‌، لازم است صداوسیما و سایر رسانه‌های استان برای افزایش آگهی مردم نسبت به خطرات ناشی از استفاده موارد پرخطر در حوزه استعمال دخانیات و تغذیه، هدف‌گذاری مناسبی انجام داده و برنامه‌های تولیدی خود در این حوزه را نیز افزایش دهند.

وی افزود: موارد و مسائل حوزه سلامت و بهداشت مطالبه همیشگی مردم است و از این رو باید با اقدامات مناسب و تلاش‌های شبانه‌روزی خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با توجه به نقشه پراکندگی سلامت و وجود ۲ دانشگاه علوم پزشکی در استان، مصوبات جلسات کارگروه در جهت ارائه خدمات بهتر مردم پیگیری و به نتیجه مطلوب برسد.

ریواده با بیان اینکه باید از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در حوزه سلامت استفاده شود، ادامه داد: افزایش مسؤولیت‌پذیری و شناخت نقاط پرخطر که سلامت انسان را به خطر می‌اندازند، در دستور کار مدیران و کارشناسان مربوطه قرار گیرد‌.

وی عنوان کرد: با توجه به نزدیک ‌شدن به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، پاک‌سازی اطراف محیط‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان دامغان برای مقابله با بیماری سالک از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند و اولویت نخست خود را مقابله با این بیماری قرار دهد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.