بهسازی محوطه امامزاده دوخاتون شهرکرد با اعتبار 12 میلیارد ریال

 بهسازی محوطه امامزاده دوخاتون شهرکرد با اعتبار 12 میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان صبح سه‌شنبه در جلسه با هیئت امنای امامزادگان دوخاتون (س) اظهار کرد: در راستای توسعه و عمران و آبادانی امامزاده، پروژه بهسازی محوطه این امامزاده توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی افزود: شهرداری شهرکرد تا در راستای رفع مشکلات و کاستی‌های امامزادگان دوخاتون (س) شهرکرد که یکی از مکان‌های زیارتی شاخص این شهر است همکاری و مساعدت لازم را با هیئت امنا به عمل آورد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه امامزادگان دوخاتون (س) را به‌عنوان امانت‌هایی گرانبها و ارزشمند و میراثی پرسود و بابرکت به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با استفاده از آثار و منافع این سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه می‌توان گام‌هایی بلندی در جهت تأمین نیازهای مادی و معنوی اقشار جامعه و تحکیم رابطه با آفریدگار مهربان، تقویت روحیه محبت و تعاون و گسترش فضائل اخلاقی برداشت و به طور کلی موجبات رشد و غنی‌سازی فرهنگی جامعه را فراهم آورد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.