پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش یافت/برقراری سه پرواز

پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش یافت/برقراری سه پرواز

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم طهماسبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام یکی از شرکت‌های هواپیمایی سه پرواز هفتگی در مسیر تهران- بیرجند-تهران به پروازهای هفتگی فرودگاه بیرجند افزوده شد.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: این هواپیمایی که از ابتدای مرداد ماه سال جاری تعداد ۱۶ پرواز هفتگی خود را به دلیل چک فنی ناوگان ابطال کرده بود با پیگیری استاندار خراسان جنوبی، مجمع نمایندگان استان و این اداره کل تعداد شش پرواز را مجدد برقرار کرد.

طهماسبی اظهار کرد: این پروازها روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار شده است.

وی افزود: پرواز روز شنبه یازدهم شهریور ماه ساعت ۰۸:۰۰ از تهران آغاز و ساعت ۰۹:۱۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۱۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۲۰:۱۵ از تهران آغاز و ساعت ۲۱:۳۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۲:۱۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طهماسبی ادامه داد: همچنین پرواز روز پنجشنبه از سی ام شهریور ماه ساعت ۲۲:۱۵ از تهران آغاز ساعت ۲۳:۳۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ۲۳:۵۹ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی ادامه داد: با افزوده شدن این سه پرواز مجموع پروازهای فرودگاه بیرجند به هفته‌ای ۱۲ پرواز افزایش یافت.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.