مدیریت شهری نیازمند همدلی و هماهنگی مدیران اجرایی است

مدیریت شهری نیازمند همدلی و هماهنگی مدیران اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که همراه با آیین معارفه شهردار جدید کاشان بود با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها در مواجهه با مردم جبهه اول خدمت رسانی برای رفع مشکلات و مسائل آنها است، اظهار کرد: در دولت مردمی از شهرداری‌ها و شورای شهر انتظار ویژه می‌رود که در بین مردم بیشتر حضور داشته باشند و کمک به رفع مشکلات سرلوحه کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید شهری کاشان باید با سایر دستگاه‌ها هم‌افزایی بیشتری داشته باشد، افزود: سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان و سفر استاندار به شهرستان مصوبات خوبی داشت که در حوزه خدمات شهری تلاش و پیگیری شهردار جدید را برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان می‌طلبد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان انتظار ویژه‌تر استانداری اصفهان را از کاشان در حوزه مدیریت شهری و هماهنگی بیشتر با دستگاه‌های اجرایی را تاکید کرد و گفت: بر اساس تجارب سفرهای استانی وی به شهرستان‌های مختلف، موفقیت در ابعاد مختلف شهرستان در گرو همدلی مدیران شهری و شهرستان است.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل شهردار جدید کاشان با شورای اسلامی شهر، فرماندار به عنوان نماینده حاکمیت در شهرستان و همچنین با امام جمعه، دادستان و اعضای شورای تامین بیان کرد: پیشبرد امور شهرستان نیازمند ارتباط تنگاتنگ، همدلی و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهری است که در این مورد در دوره‌های گذشته نواقص وجود داشته است و هم اکنون نیازمند توجه جدی شهردار جدید در رفع این نقیصه است.

زینلیان با تاکید بر اینکه به طور ویژه کاشان نیازمند تقویت‌ ارتباط و همراهی مسؤولان آن است، افزود: دارالمومنین کاشان با شاخصه‌ها و نشان‌‌های(برندهای) ایثار و شهادت، گل وگلاب، صنایع دستی و منسوجات سنتی و فرش به‌ویژه انتخاب آن به‌عنوان «شهر جهانی منسوجات سنتی» باعث افتخار و خودبخود عامل ایجاد حس مثبت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه شهری با این همه نشان و افتخار نیازمند برقراری شرایط بهتر، موثرتر و شاداب‌تر با ایجاد ایمان و امید مضاعف است، گفت: حضور شهردار جدید با راهبری فرماندار شهرستان می‌تواند این ویژگی‌های مثبت را روزافزون کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از دستگاه‌های اداری، استانداری و شهرداری‌ها انتظار خدمت‌رسانی دارند، یادآور شد: شهر کاشان به عنوان شهر برجسته استان و کشور نیاز به مدیریت بهتر شهری دارد تا در موضوعات مختلف خدمت مطلوب را ساری و جاری کند.

زینلیان با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی مطلوب شهرداری در حوزه‌های مختلف شهری از تولد تا مرگ شهروندان شعاع و سایه خوبی از همه دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: شهرداری در همه عرصه‌های فرهنگی، زیباسازی، شهرسازی و معماری، ترافیک و آلودگی درگیر خدمت‌رسانی به مردم است که باید برای همه این حوزه‌ها برنامه و چشم انداز داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه ارزیابی شهرداران و شوراها در سطح استان اصفهان بسط و توسعه داده شده است، ادامه داد: امید است کاشان بر اساس معیارهای ارزیابی در مدیریت جدید شهری شفاف‌تر بدرخشد که این اتفاق مهم جز با ارائه برنامه‌های لازم مدیریت شهری در حوزه گردشگری و سایر آیتم‌ها ممکن نیست.

وی ضمن تقدیر از زحمات بخشنده امنیه شهردار سابق کاشان و قنبری سرپرست شهرداری در دوره کوتاه مدت برای محمدپور شهردار جدید کاشان با پشتیبانی شورای اسلامی شهر آرزوی موفقیت کرد.

کیومرث محمدپور که با رأی قاطع شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان شهردار جدید کاشان انتخاب و با حکم احمد وحیدی، وزیر کشور معرفی و منصوب شده بود امروز ۳۱ شهریور در پنجمین شورای اداری شهرستان و با حضور زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در کاشان، اعضای شورای شهر، مسؤولان شهرداری کاشان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان معرفی شد.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

منبع: فارس