امکان صدور جواز برای اراضی فرهنگیان ورامین ۲ماه دیگر فراهم می شود

دریافت 42 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص رفع معضل اراضی فرهنگیان ورامین طی سخنانی گفت: مشکل زمین‌های فرهنگیان ۳۰ سال روی زمین مانده بود و الحاق این زمین‌ها به بافت شهری و دریافت مجوزهای ساخت توسط مردم با مشکل روبرو بود و ما خیلی خوشحالیم، که الحاق به بافت شهری که کار خیلی سختی بود، با ورود مسئولین رده بالای کشور حل و فصل شد و این زمین‌ها به بافت ملحق شد و زیرسازی و قطعه بندی‌های لازم انجام شد.

وی گفت: در ادامه روند کار متوجه شدیم که در تعاونی به واسطه طولانی شدن روند حل مشکل این زمین‌ها برخی افراد ورودهایی داشتند، که تقسیم قطعات دور از عدالت بوده است که من موضوع را سربسته عرض می‌کنم، چرا که پرونده در جریان است و در متن موضوع هستیم.

فرماندار ورامین گفت: ما به عنوان مدافع حقوق مردم ورود کردیم، کمیته پیشگیری از جرم در شهرستان با حضور رئیس دادگستری، دادستان، اعضای شورای تأمین و خود ما تشکیل شده است و سعی داریم، عزیزانی که ۳۰ سال پای این زمین‌ها ایستادند، خیلی‌ها فوت کردند و خیلی‌ها به سنین پیری رسیدند و این زمین را برای فرزندان و یا نوه‌هایشان می‌خواهند، به حق واقعی خود برسند و دست برخی دلال‌ها که ناجوانمردانه به این زمین‌ها ورود و مشکلاتی نیز ایجاد کردند، کوتاه شود.

وی گفت: فکر می‌کنم، نهایتاً تا دو الی سه ماه آینده کارها و بررسی‌های لازم تمام شود و پس از آن دوستان می‌توانند، جوازهای ساخت را بگیرند و خیال ما راحت است، که ۸۰ الی ۹۰ درصد حق به حقدار رسیده و افراد ذی نفع و محق به زمین‌های خود خواهند رسید.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.