ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند

 ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد اربعین شهرستان گناوه با تقدیر از همه دست اندر کاران آئین‌ها و برنامه‌های سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت اظهار داشت: حضور مردم شهرستان گناوه در آئین‌های محرم و همکاری و همراهی همه دست اندر کاران این برنامه قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با اشاره به کمک‌های مردمی برای تجهیز مواکب اعزامی به مراسم اربعین حسینی افزود: مردم و خیرین شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر و کمک به برنامه‌های معنوی و مذهبی پیشتاز و زبانزد هستند و امسال نیز در امر کمک به مواکب حسینی از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: شهرستان گناوه در مسیر کاروان‌های اعزامی به مراسم اربعین نیز قرار دارد و مردم این شهرستان مهمانداران کاروان‌های زیارتی کربلا و زائران حسینی نیز هستند و در این زمینه پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: از همه مردم و خیرین شهرستان درخواست می‌کنیم که به منظور ارائه خدمات هر چه شایسته‌تر به زائران حسینی در این ایام هر کسی به نوبه خود کمک و همکاری کند تا بتوانیم امسال نیز میزبانان خوبی برای زائران امام حسین (ع) باشیم.

 ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند

فرماندار گناوه با تاکید بر هماهنگی همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گناوه در کمک به ستاد اربعین شهرستان گفت: هماهنگی‌های لازم از سوی دستگاه‌های مختلف با ستاد اربعین شهرستان به منظور ارائه خدمات مناسب انجام شود.

صفری بیان کرد: ستاد اربعین شهرستان گناوه نیازمندهای موکب ها را به طور رسمی اعلام کند تا برای تأمین آنها هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستان گناوه همکاری لازم را با ستاد اربعین شهرستان برای تجهیز مواکب، رفع نیازمندی‌ها و خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی در ایام اربعین هم در سطح شهرستان، مسیر و در کربلای معلی داشته باشند.

وی تصریح کرد: آدرس موکب ها، بعد مسافت، مسئولان موکب ها، محل استقرار و اطلاعات مربوط به موکب‌های شهرستان تهیه و به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

فرماندار گناوه یادآور شد: پوشش رسانه‌ای مطلوب از فعالیت‌ها، مشارکت و نظرات مردم، حضور، نظارت و همکاری‌ها در این ایام تهیه و منعکس شود تا ضمن بیان نقاط قوت، نقاط ضعف احصا و رفع شود.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی در این ایام موکب‌های سطح شهرستان را تجهیز و کمک کنند تا از زائران حسینی پذیرایی مطلوب مانند همیشه انجام شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.